Ikrabebek Hastaneden geldik egzama demişti doktor sadece yüzündeydi şimdi kolkarına yayıldı. Alerji testi verdik. Tecrübeli anneler napcaz biz neler bekliyo.
elifzeze Ikrabebek bizde 2.5 yıldır bu problemi yaşıyoruz 2 aylikken yüzünde başladı bioderma atoderm krem kullandim hemen geçirdi ama şuan vücudunda oluşuyor her nisan baslar hava soğuyana kadar da devam eder Gerçekten sıkıntı bir durum 😔😔😔
askbocusum_1 Ikrabebek tam.olarak nasıl görüntü varsa atabilir misiniz?benim oğlumun da boynu sırtı çok kötü oluyor egzamadan şüphelendim doktora götürdüm yok sanmam egzama değil diyor.anlamadim ama baya kötü oluyor zavallı oğluşum sürekli kasiyor
elifzeze Ikrabebek evet kaşıntı oluyor kendi kaşıyınca yara oluyor kanatıyor krem kullanıyoruz sürekli o da geçici süreliğine geçiriyor.
elifzeze Ikrabebek şampuan biobaby kullaniyorum. Kremde bioderma atoderm, mustela stelatopia çok kötü olduğu zamanlar içinde eumovate diye bir krem kullaniyorum doktor tavsiyesiyle.