Kbrelisahuma Öncelikle selam anneler. 4kasımda 49cm ve 2680gr la dogum yaptım. Öncelerde memeyi tutarken snra tutmamaya basladı ama asla pes etmedim devam ettim cok ağladığında sutumu sağıp biberonla verdim. İlk hafta kontrolünde 55gr aldı. Sarılık da olmadı. Sonra 1 ay kontrolune gıttımızde 4kilo olmustu. Yani 1.320gram alıstı boyu da 50cm.idi. Bugun tekrar doktora gittim. Boyu 54cm kilosu da 4.665gr. Olmus. Şimdi benşm kafama takılan doktor. 2ayda 2kilo almıs bu kadar hızlı gitmeye gerek yok dedi. Geceler emzirmiyorsun. Gunduz de 2bucuk saatte bir emcek tek meme 10dk sadece dedi. Biberonu cope at dedi. Aglarsa kasık ya da enjektorle ver dedi. Gece emzirmemek dogruu. Ve beım kızım sadece 5dakıka emıyo sonra az bısey memeyı tutup dısarı atıyor. Sutumu sagdım 5dk da ne kadar cıkıyo diye 50 60 cc cıkıyor. Kafam cok karıştı. Ama bakınca uyku duzenıde oldu. Basına boyle bısey gelen var mı??
aysegull Kbrelisahuma biz de ilk ay 1600 gram ikinci ay da 1300 gram civarı aldık doktor önden gidiyor iki saatte bir emzir dedi ama bir türlü arayı açamadım memeye çok düşkün bazen yarım saatte bir emiyor
Kbrelisahuma [bilinmeyen] iste gece emmeyı bırakmak normal mi. Zaten 2bucukda ben zorla veriyordum. Kendisi 6 da uyanıyor Du. Alacagı varsa yine alır kiloyu diye dusunuyorum. Sızın bebgeıniz kac dk emiyor.
Kbrelisahuma [bilinmeyen] normal o zmn gece uyandırmamak. Cok tesekkur ederim dikkate alıp cevap verdıgınız ıcın Allah razı olsun 🙏😍