Merfeee Bilmiyorum ki canım yaa 🤔🤔🤔 ama özel Erciyes hastanesi Demet hanıma gidiyordum normalde dinlenmem için bile raporu çok Zor alıyordum sadece 3gun verirdi.. doğum sonrası için mi rapor istiyorsun
ebrupoyraz Merfeee evet canım bebeğim 4 aylık daha çok küçük benim doktor vermedi hümada yaptım kadın doğum üzerine olduğu için inceleniyor dedi
ebrupoyraz Merfeee artık alamazsam ne yapayım mecbur ücretsiz izne çıkıcam bikaç ay bazı şehirlerde ücretli falan veriliyormuş belki vardır kayseridede dedim ama yok galiba
Merfeee ebrupoyraz normalde alabilecek doktor olsa veriyorlar ama kolay kolay kimse vermiyor canım.. nerde çalışıyorsun
Merfeee Yaaa .. neyse canım ücretsiz talep et bari Çok küçük daha 4 ay🤗🤗 Allah izin verirse Bizde 48 günlük olduk bugün.. 17 ocakta izinim bitiyor hazirana kadar ücretsiz izine cikacam
ebrupoyraz Merfeee evet canım devletin verdiği izin malesef çok az herşey evlatlarımız için napalım maddiyatı biraz daha geri plana atmalıyız sanırım bulsaydık iyi olurdu ama nasip 😊
Merfeee Bulursun inşallah canım.. valla senin dediğin gibi maddiyat kulak ardına atılacak artık.. inan belki tuhaf gelecek ama anneme kayınvalideme nasıl bırakacaksam diyorum.. inanıyorum harika insanlar Bebek bakımı hakkında ama annelik buymuş demek ki 🙄 🙄
ebrupoyraz Merfeee tabiki insan herşeyini görmek şahit olmak istiyor güle güle büyütün inşallah bebişinizi☺️
Merfeee ebrupoyraz ilk gülüşü İlk ses çıkarmasını gördüm... ☺️☺️☺️ Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲 EVLAT öyle başka bişeymişkiii şimdi anladım.. rabbim kimsenin canını yakmasın Evladiyla sınamasin