Oğlum 6 ay 7 günlk 5 aylkken başldık ek gıdaya ama cok iştahsız ne ek gıda ne doğrı düzgün emme yok anne sütü alıyor ne yapmalıyım iştahsız ve uyumayan bir bebek iştah için damla şurup yada bitki caykarı kullnan oldumu yardım edin lütfen oğlum gelişmiyor ayda 100,200 gr alıyor