Merhaba güzel anneler ,
Oğlumu bugün 5 ay kontrolüne götürdük.450 gram almış bu ay ama doktorum sıkıntı yok diye ek vidaya gıdaya başlatmadı.
Onun dışında 5,5 aylık olunca oturmaya başlasın dedi.Sesler çıkarıyor güzel bol bol bağırtacak dedi.Diş için elini ağzına götürüyor.Bür daha 6. ayda gideceğiz.
Sizlerin bebekleri nasıl neler gelişti bu ay? Bizde en çok çığlık atma,dönme,tutma başladı 😊