Iyi günler Anneler. Kızım 15 aylık dün doktor muayenesinde vajina darlığı olduğunu öğrendik 9 aylıkken yine vardı ama operasyonla açılmıştı yine tekrarlamış kendini. Doktor krem kullanmamız gerektiğini söyledi eğer geçmezse ne olacak bilmiyorum Yine operasyon olması gerekiyor sanırım. Cok sukur ki idrarını yaparken aglamiyor. Boyle bi durumu yaşayıp çözüm bulan var mi?bu durum sürekli boylee tekrarlayacak mi? 😔 doktorumuz tatilde olduğu için başka doktora gittik mecbur oda yeterli bilgiyi vermedi bende araştırdığım kadarını biliyorum ve ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum açıkçası. Bilen anneler yardımcı olabilir mi?