taaslankara zeyzey29 dıs canim dis bizde ayniyiz 4 aylik olduk bir aydir salya durmuyo gersey agizda dis kadiyici alip buzluga attim rahatladi.
Cin zeyzey29 diş incisi olabilir. Dişler ilk önce alt ön olarak çıkmaya başlıyor bir de damak yapısı çok belirginleşiyor iki diş arası ince bir çizgi oluşuyor
AslhanDivarc zeyzey29 ama patlamasından bahsetmiyoruz damağa ete yerleşmesi başka patlaması başka yerleştikten sonra 2 ay bile bekleyebilir patlamak için
Bsra89 zeyzey29 değil maalesef kızımda da boyle oluyordu farklı bir ismi var . Dış çıkacağı zaman yarık oluyor önce sonra Dis geliyor .
Otherozge zeyzey29 kızımında böyleydi 4 aylıkken 6,5 aylıkken cıkardı ilk dişini.topluyo derler canım diş topluyo.
Baloglum93 zeyzey29 yaa bunun aynısı bizdede vardı 4 ay 18 günlük Ken dişi çıkıyo sandım hatta post bile açtım dişimiz çıkıyor diye ama şuan kayboldu yok :((