endil Benim elimde var, 800 tl satıyorum. Ebebeğin baby plus markası. İzofixli, 360 derece dönüyor, yatış kademesi var. Ben 900 almıştım, 4 gün oldu alalı. Ancak 800 e verebilirim. İşgilenirsen detayları paylaşırım.
Neden 4 günlük oto koltuğunu saattığımı da belirtmek istiyorum. Ben 3 hafta önce internetten başka bir oto koltuğu almıştım, gelmedi. Bende iptal etmek istedim, iptal ettik dediler. Dün kargoya verildiğini gördüm yani iptal olmamış. O iptal oldu diye düşünürekte bu oto koltuğunu aldım. Kargodaki oto koltuğunu beğenerek aldığım için onu kullanmak istiyorum.