Merhaba güzel anneler . Kızım 3 ay 20 günlük yaklaşık 3 haftadır felan geceleri çiş yapmıyor . Gece 11 gibi uyur sabah 6 gibi uyanır . Ben gece uykusunda emziririm 1 defa . Ama sabah uyandıktan sonra bezini doldurur . Gün içerisinde de normal yapar çişini 4 veya 5 defa değiştiririm . Gece çiş yapmaması sorun olur mu ???