Oğlum 2 ay 12 günlük annişler. Sadece anne sütü ile besleniyor. Son zamanlar da 10 15 dk emiyor kendini geri çekiyor tekrar veriyorum almıyor. Ağlama felan da yok sonrasında.. Sizinkiler de doyunca çekiyor mu kendini yoksa verseniz hala emerler mi?siz mi çekiyorsunuz? Meme reddi mi diyorum acaba yoksa doyduğu için mi çekiyor kendin anlamadım