Eczaneden travazol cilt kremi var benim tek çarem o oldu 45 gün çektim kopmuştu ucu gögsümün herşey denedim akşına gelebilecek herşeyi tek çare bu krem oldu geçmiş olsun sür bebeğin emeceği zaman yıka gögsünü sabunla iyce ılık suyla emzir sonra tekrar sür