Merhaba ilk kez yoğurt mayaladım. Marketten probiyotik yoğurt mayası ile günlük süt aldım çünkü etrafimda taze alabileceğim bir sütçü yok ama internete baktiğimda 1lt süte bir yemek kaşığı probiyotik maya diyor. E bir paketten çok az çıkıyor ben 4 paket doktüm oyle mayaladim. Yanlişmi yaptim acaba ?
Kapattim şimdi tutar mi ki bu 🙈