Merhaba güzel anneler ben şubatta doğum yaptım haziran ayında adet gördüm bu temmuz ayında dün olmam gerekiyordu olmadım 10 gün sonra tatile gideceğim sizce ne zmaan olurum tatilde hasta olma ihtimalim var mı yardımcı olr musunuz sizin ne zaman düzene girdi