Ozgeeksli Merhaba anneler ek gıdaya geçiş döneminde bebeğinize neler verdiniz nasıl pureler yaptınız kasık maması kullandınız mı hangisini kullandınız Birbirimize öneri olsun
Newmom2020 Ayda tadımlarla başladık 3 gün aynı şey 3 öğün sadece 1 çay kaşığı şeklinde, sebzelerle başladık, tamamen su gibi vermiyorum biraz pütürlüye alışsın diye, ilk başta patates kabak havucu haşlayıp püre haline getirip üstüne de bir tatlı kaşığı zeytinyağı döküp veriyordum bir kaşığa iki kaşık da üzerine su içiriyorum, meyve pürelerini de ilk kez tattırırken tek çeşit meyveden yapıyorum tadını alsın diye ama bebeğim alerjik şimdi yumurtaya alerjisi çıkınca ara vermem gerekti çok reaksiyon gösterdi bağırsakları düzelince devam edicem