Babies 2 hafta once sezeryanla dogumum gerceklesti ve ilk gunden beri bebegimin alninda 3 tane fasulye buyuklugunde şişlik var yumuşak ve sabit yerde doktora sordugumda biraz daha bekleyelim gecmezse ultrasona sokariz dedi basina gelen bilen duyan var mi 🙏
nxy2008 Normal doğumlarda zor doğum olmasına bağlı olabiliyo ama sezaryeni hiç bilmiyorum. İnşallah kötü bişey değildir. Geçmiş olsun
Babies nxy2008 kuzum suni verdiler normal yapicaktm ama cati darligindan dolayi sezeryana aldilar acaba dedim catida sıkşma ihtimali olmusmudur
nxy2008 Babies olabilir o zaman canım benim kuzenim oğlunun başında vardı böyle bi şişlik normal doğum yapmıştı 2 ayda filan geçmişti. Yine de kontrol ettirmekte fayda var ultrason yapılırsa içiniz daha rahat eder diye düşünüyorum 🙂