Aryemus_3 Lohusalık depresyonu yok bebeğe alışma derken toparladım şimdi de aşırı saç dökülmesi depresyonu yaşıyorum bi bu kadar da attım duşa girmek bile istemiyorum önler açıldı resmen ne yapmam lazım kızlar 😔😔
Deletedmom347 Aryemus_3 kan ilaci kullanman gerekir ben yeni dogum yaptim doktor kan ilacini saclarinin dokulmemesi icin veriyorum dedi
Elistosunanasi Aryemus_3 canım genelde b12 eksikliğinden oluyor benim saçlarım hep öyle dökülürdü banyoda ayrı tararken ayrı değerlerine baktır
nicu Aryemus_3 düzenli vitamin takviyesi ile toparlar ben ilk 3 ay saç dökülmesi yaşadım sonra düzenli vitamin kullandım anında kesildi. Beraberinde yeni saçlarda fışkırmaya başladı
Mirsim Aryemus_3 hastaneye gidip tahlil verin benimde çok dökülüyor ama sizinki yoğun gibi geldi bana
Aryemus_3 Deletedmom347 3,5 ay oldu hala demir ilacı kullanıyorum arada kalsiyum ve omega ama çok fena
-oyku23- Aryemus_3 benim de aynı bu şekilde doğum yapalı 3 ay oldu neredeyse 1 aydır fena şekilde dökülüyor 😔 korona sebebiyle doktora da gidemiyorum