Heyanne tahmin edebiliyorum.Benimki de çok iyi ama bizde kalmak için hep bahaneli bide kaldımı gitmek bilmez.Eşiminle hep konuştum.Ben seninle yalnız kalmak istiyorum.Ben seninle baş başa kalmak istiyorum,diye. Oda zamanla anladı. Bebeğimize de çok da iyi bakamıyor.Bunu da farketti .Baya toparladık şimdi darısı sana .