Heide benimkini de erkeğe benzetiyorlar. saçı yok tamam ama bebeğim sarışın hatta biraz kızıl, kaşlar falan kızıl renkte, gözler mavi. Dün ultrason için doktora gittik dur kızım dedim aaa kızmış dedi doktor. erkek sanmıştım dedi. Gören erkek mi diye soruyor. Neresi erkeğe benziyor anlamadım