Yarışmaya katılan ve Yarışmada jüri olup oy kullanmak için heyecanla bekleyen annelerimizin dikkatine!
🕣Yarışmamız bugün akşam saat 20.30′da gerçekleşecektir.
🎯Yarışmaya katılan 43 annemizin ilk 23′ünü bu akşam, geri kalan annelerimizi yarın akşam oylayacagiz.
⏩Sizden istedigimiz, bugun yarışacak 23 anne içerisinden 5 tane sesini beğendiğiniz anneye oy vermek olacak. (Yarışmacılar oy kullanabilir.)
❓Oy nasıl kullanilacak?
Yarışmaya katılan annelerin ses kayitlarini numaralandırılmış şekilde bir postta tek yanıt içerisinde size sunacağız. Siz de beğendiğiniz numaralari postun altina yanıt olarak yazacaksiniz.
Ödüllerimiz
🏆3.ye 100₺
🏆2.ye 200₺
🏆1.ye 300₺
Ayrıca kazanan 3 anneye de hoşuna gidecek 3 ödül 🤗
Not ✍️
⚪Yarışma postunda muhabbet edilmemesi, sadece oy verilmesi sizden rica olunur.
⚪ Yarışmanın hakkaniyet ve adeletle sürdürülebilmesi için, tüm sesleri elden geliyorsa sonuna kadar dinleyip, gercekten beğendiklerinize oy vermenizi rica ediyoruz.
Bugun 43 anne kendi yetenekleriyle yarışıyor ancak yarın farkli bir yetenek yarışması duzenledigimizde (Orn. el işi, en iyi bebek kombini, sunum vb) sizin de aynı adalet ve hassasiyete ihtiyaciniz olabilir.
Sormak istediklerinizi bu post altında sorabilirsiniz.❔
Akşam yarışmamızı kaçırmamanız dileğiyle❕