Prenses-annesi1 hayır ama ilk günler sütüm çok azdı yok dencek kadar hatta bebegim 7 gün yogun bakımda yattı emmediği için ama ben her saat sağdım ama yinede çok azdı o sürede süt yapan ne varsa yedim öyle arttırdım o sürede bestlak damla kullandım bi şişe ve dogumdan beri düzenli rezene anason kimyon kaynatıyorum 1-2 bardak içiyorum hurma incir tüketmeye calısıyorum Ama ilk günler çok dikkat etmiştim artık öyle bi çabam yok sadcee gaz yapmasın diye herşeyi yemiyorum 🥰.
bestlak damla etkili oldumu bilmiyorum ama onu içince günde güne arttı Ben 6 gün süt sağdım en son iki gögüsten 40 dk sağımda 75 ml cıkıyodu toplam Tabi bebegim emince daha fazlası oldu ama bestlak damlanın arttırdıgını düşünüyorum ilk günlerde