Bugun şansıma sağlık ocağı çok kalabalıktı boyunu bile ölçemedi geçen ay 60dı şimdide 60 dedi resmen kızımın bacağı düz bile değildi Güzel ölçmedi yani kilosuda 3+6 ydı tam 6kilo çıktı ama 5820yazdı ya ni tam tamına 700gram almış ilk ay 1.200gram 2.ay tam 1 kilı 3.ayda ise bu kadar acaba iyimi besleyemedim diyorum 🙁🙁