YAŞAYanlar vardir ellbette.Belirtiler neydi.annem 3 gundur ateşli oksurme boģaz agrisi terleme koku tad hiss etmeme bide ishal oluyor.ishal bu belirtilere aitmi hemde grip olmuş burun akiyor sabaha kadar oksurdu baya.aksam ateş baya vardi.parol icti geçti gene basladi.ishal buna aitmidir.
3 gun once hava ruzgarliydi.duş aldi aşagi indi.sacini falan kurutmuşdu.bide 1 katda komşu korona oldu karantine alindi
Annem binaya kalkarken yakalnmiş ola bilirmi kizlar dimi?her zaman maskede dezenfektan uzerinde annemin.Ambulansi aramisim.masallah 2 saat oldu dahi gelmedi.patliyorim şu an.annem 5 defa korona testi verdi.iş arkadaslarinda vardi diye.2 aysdir evde hic bi yere gitmedi sadece o komsudan sonra oldi boule.5 test negativ cikmişti.bilen varsa yazsin lutfen😔