Canım 4 aylık benimde kızım var doktora götürdüm pişikten evde ne yaptıysam gecmemişti impetex diye bi krem verdi hergün dus aldır dedi eve gelir gelmez dusunu aldırdım sürdüm sabahına hiç bişey kalmamıstı. Kızımın pişiği kabarcık kabarcık olmustu artık