Ben 2 gündür deli oluyorum.
bebeğim 3 aylık.2 gündür aç geziyor.mama+meme giderken mama içmiyor.3 saatte 1 90 cc içmesi gelirken yarım saatte 10 cc çığlıkçığlığa içiyor.mamayı değiştirdik yok,biberonu değiştirdik yok.kaşıkla ağzına beriyorum çıkartıyor ve ağlıyor bağıra bağıra.
sadece meme emiyor ama sütüm az zaten.dr az diye mama desteği vermişti.sütüm doyurmuyordur muhtemelen.
ne yapacağım bilmiyorum.üzüliyorum bebeğime…