Ebruilkim Buhar makinası kullanan var mı? Hangi marka kullanıyosunuz memnunmusunuz 15 günlüğüz oda çabuk kuruyo sanırım o yüzden almak istiyorum
MustafAlmila Ebruilkim doktorum boze soguk buhar makinasini onermiyoruz dedi sadece arada yani gunde bir yada iki kere odada kettle kaynativer demisti
DenizRuya Ebruilkim Loobex marka kullanıyorum çok memnunum ben klima kullandığım için odayı kurutuyor o yüzden 7 24 açık nem ölçer de aldım ona göre ayarliyorum