[silindi] elifinannesi53 isiliğe benziyor. İsilik böyle tane tane ufak kızarıklıklar oluyo. Alerjide genelde kalın kızarık tabakalar oluşuyo deride
elifinannesi53 dandiniko teşekkürler canım çok endişeleniyorum ya bide alerji de nefes alamama durumu oluyomus heralde 😔
elifinannesi53 [silindi] bilemiyorum ki canım isilik daha önce de oldu ama yüzünde olmamıştı yüzüne geçince korktum