Buglemcim20
Esilanur
El kadar bebeğe su verilmezken yağ gibi sindirimi aşırı zor bir şey vermek gerçeten yıpratır bebeğinizi. Ayrıca bağırsak florasına ciddi zaratlar verir.
Evet eskiden atalarımız bu tarz yöntemler çok kullanmış. Ama değişen ve gelişen bir dünyadayız. Doğru bilgiye ulaşmamız çok kolay.
Zamanında bozulan bağırsak floraları sebebiyle şuan dünyada 6 kişiden biri kanser.
Güncel kalmayı ve öğrenmek bebeklerimize borçlu olduğumuzu düşünüyorum.
İnanın kınamak veya yanlış yapıyorsunuz demek için yazmıyorum. Sadece araştırın derim. Sizin bebeğiniz sizin kararınız.
Kaka yaparken ıkınması çooook normal bir süreç. Ikınıyor çünkü yapmayı öğreniyor. Bu atlatması ve öğrenmesi gereken bir süreç. Siz yağ da verseniz öğrenemediği sürece ıkınacak. biz Bile normalden farklı olunca ıkınmıyormuyuz. Kötü birçey olarak algılamayın bunu. Öğreniyor. Böyle büyüyecek.
Rahatlatmak için masaj yapabilirsiniz.