busra-mom
4 aylık olduğumuzda doktorumuz istediği kadar su içebilir dedi. şuan 4.5 aylığız mama saatleri arasında teklif ediyorum isterse istediği kadar içiyor. onun öncesinde hiç vermedim ve susuzluk belirtisi hiç yaşamadım. Ki Kıbrıs’ta yaşıyorum oğlum Mart doğumlu. bu sıcaklarda bile 15 gündür içiyor su.