Ebru38 biberon yerine çay kaşığı ile 1 2 kaşık vermek daha doğru olur, özellikle başlarda su verilmeme nedenlerinden birisi de mideleri zaten ufacık onu da su ile doldurup beslenmesini engellemesin diye. ki ilk 6 ay mama ile de beslenme emse de su vermeye gerek yok diyor doktorlar ama özellikle ağzında pamukçuk oluşmasın diye ağzındaki kalıntıları alması için verebilirsin demişti sağlık ocağındaki hemşiremiz bize