Kerevizkafa Zbetus ben değiştirdim aptamil kullandım meğerse beğenmiyomuş bizde iştahı fazla yok sanıyoduk bebelac ve hero baby kullandım ikisinide çok seviyor
Deletedmom414 Ben cesaret edemedim sma yı çok seviyor baska mamayı sevmez belki diye. Gaz yaptı bizde çok ama 3 aylık olduk yeni yeni geçiyor
Deletedmom414 [silindi] kilo alımı güzel prematüre doğmasına rağmen 2 aylıkken 6 kiloydu suan 3 aylık oldu merak ediyorum