busra-mom şimdi canım ben sana ne dersem sen aslımda içinden geleni yapacaksın 🙂 emzirdim halde sütün yeterki gelmiyorsa mama takviyesi yap ama sütün yeterliyse daha çok emzir. 6.aydan sonra önermelerinin sebebi beneklerin böbrekleri gelişmediği için böbrekler suyu tam atamıyor vücuttan ve su zehirlenmesine yol açıyor. Yani su aslında bizim bildiğimiz ama sudan ne zarar gelir deyimi bebekler için geçerli değil