Bende de olmustu loğusalık dönemimde adet olmustum loğusalığım bitti bittikden bi kaç gün sonra tekrar adetim başlamıştı çokta yoğun geldi için doktora gittim ultrasonla baktı temiz oldunu söledi doğum hapı kulanmaya baslamıstım ondan oldunu söylemişti bıraktım 2 gün sonra kanamam durmustu