yakup_kubra çişli bez sayısı normalseneden mama vereceksiniz ki??? Bunuilaç gibi düşünün evet hayat kurtarır ama ihtiyacı yoksa da zarar da verebilir.
Malesef bizim milletçe sevgiyi gösterme şeklimiz doyurmak. Mutsuzsa, ağlıyorsa açtır? Şu yaşımıza gelmişiz anne evine gitsek hala en sevdiğimiz yemekler yapılır konur önümüze. Ama sevgiyi göstermenin en güzel şEkli dinlemektir. Gerçekten dinlemek.
Yapmayın lütfen. Öncelikle bebeğiniz neden huzursuz neden ağlıyor anlamaya çalışın.
Gözlemleyin, Dikkatli dinlerseniz her ağlamanın farklı bir tınısı olduğunu duyacaksınızdır. Örneğin “neh” sesi ile ağlama acıktığını, ouv own sesleri uykusu olduğunu, eair eiyy sesleri gazı olduğu anlamına geliyor.
Dinlediğinizde çözümü bulacağınızdan eminim