Busra006 hayırlı olsun bebeğiniz. Siz hiiiiiç merak etmeyin. Eger acıkırsa bebeğiniz sizi kesinlikle uyandırır. Sarılık tehlikesi bitip doktorum karaciğeri depolama yapıyor bırak uyusun dinlensin dediğinden beri hiç saat kurmadım. 8 saat uyuduğu oldu 4 aylıkken büyük bir şok yaşadım, vicdan yaptım ama bi yandan da biliyorum ki acıkırsa ortalığı yıkar zaten. Bebekler günde tek uykuyu uzun yapıyor. Gece ilk uykusu genelde uzundur diğerleri kısa. O ilk uykuda büyüme hormonlarını salgılayacak vücut. Uyandırıp uyku kalitesini bozmama, alışkanlık kazandırmama taraftarıyım. Bebeğim gazlı ve reflüsü var. Gece açlık için uyanmadıysa bu şikayetlerle uyandıysa emzirmiyorum. Emse durum daha vahim olacak kısır döngüye gireceğiz. Uyutmaya çabalıyorum. Günde 8 öğün emzirmelisiniz. Gece tek uyku diyelim 5 saat sürdü kaldı 19 saat. Burada zamanı sıklaştırın arayı kapatın içiniz rahat etmiyorsa