Defneligunlerrr keşke bu konuda çalışma yapılmalı bence. Bu sabah yine kötü olduk biz kusmaya başladı baygınlaştı kaldırıyorum kafası düşüyor yatıyor çok korktuk doktor biraz daha takip edin dedi 2 saat sonra düzeldi şükür ama meme ve su haric hiç bir şey yemiyor. Doktorda verme anne sütü yeterli şuan dedi. Allah korusun menenjit bunun kaç katı kötü iyileşsin onu da yaptırcam direk. Zaten aşıdan daha fazla parayı hastaneye ödüyoruz resmen ıvır zıvır şeylere e bide ilaç istediler devlet karşılamıyor yine aşı parası gidiyor en azından aşıya veririm.