Selam güzel anneler. Bu postu açmak bile bana o kadar zor geliyor ki. Bu kadar duygusal olduğumu kızımdan sonra anladım. 11 aylık pamuk bir kızım var. Üst dişlerimİz çıktığı için hafif ateşimiz ve diş e bağlı ishalimiz vardı(değilmiş) Pazartesi günü. Çok önemsemedim aslında, her anne gibi hafif suyla oynattım geçsin diye. Bu arada domates(asitli tüm gıdalar portakal, tursu gibi)yumurta, balık alerjimiz var. Calpol ve dolveni alerji doktorumuz kullanma demişti, bende zaten 38.5 olmadan ilaç verme taraftarı değilim. Neyse salı günü ateş yükselmeye başladı en son gördüğümde 39.3 oldu. Önce ateş düşürülmeye çalışıldı tahlil VS derken. Kızımın keyfi geldi hazırlandık çıkcaz diye doktor geldi. Rota virüs pozitif🤦♀️ Nasıl olur doktor bey biz aşımızı olduk dedim büyük bir gururla. İYİKİ dedi. Şayet olmamış olsanız bu kadar rahat atlatamazdınız dedi. Kızıma damaryolu açtılar serum takılı sıvı takviyesi için, diğer elinden kan aldılar Bi kaç kez, ayagında sanırım nabız ölçer gibi bişey takılı, sürekli tansiyon ateş ölçümü yapılıyor, çocuğumu bu halde görmek bile canımı acıtırken benim ihmalim yüzünden daha beteri olsa nasıl nefes alırdım bilmiyorum. Evet pahalı, devlet malesef karşılamıyor. Ama biz 1 günde 300 TL harcadık, bide cektigimiz çile üzüldüğümüz zaman var. Yaptırmasaydık bu paranın kaç katını harcayacaktık kim bilir. Nolur her şeyden kısın ama bu açılardan kısmayın.