Bebeğim çok iştahsız mama meme vermezsem daha mutlu bir bebek. Nedenini 2. Ayından bu yana araştırıyorum çözüme ulaşmadm. Kan tahlili idrar tahlili ve kültürü temiz çıktı. Reflü diyor doktoru ama ilacını kullanmama rağmen geçmedi. Yapmam dediğim herşeyi yapar oldum o biraz beslensin diye. Bebeği zayıflayan yada bu kadar iştahsız olup çözüm bulan varsa lütfen yazsın.