Sadece anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamasi normal diye biliyorum. O yüzden kaka için endişe etme ama bir iki çay kaşığı ısıtılmış soğumuş zeytinyağ icirebilirsin.
Gaza gelince gaz yapacak birşeyler mi yedin ki acaba? Fasulye,bulgur süt vs gibi.
Ben bir kere doktora bebeğim çok gazlı demiştim. O da bana sana da bir gün boyunca her öğünde süt icirsinler sende gazlı olursun demişti.