Ben de 4.5 aydır sağım yapıyorum, bir dönem çok geldi terbiye olmadan önce , ben de buzluğa çok attım,3.aydan itibaren terbiye oldu göğüslerim, ara ara çok geliyor sütüm ama yine buzluğa atıyorum çalışmaya başladığım zaman kurtarıcım olur o sütler diye düşünüyorum, herhangi bir şey yapmadım kendi kendilerine terbiye oldular 🌸🌸ama ben zayıflamadım keşke zayıflasaydım ben de 🤦♀️ Şuan çok tombiğim de