pasaninannesi benimde bi ara oldu hem sütüm azaldığı için hemde bu aylarda dış etkenler daha çekici geliyor ve emmek istemiyorlar. Siz sütüm var diyorsunuz muhtemelen dışarıya ilgi arttığı için emmek istemiyordur. Uykuluyken emzirin sessiz karanlık ortamda