Esra1986 ben normalde özel hastanede takipliydim, bir de devlete geleyim dedim işleyişi öğreneyim diye, pandemiden dolayı ilk kez geldim. Nst (inşallah doğru yazmışımdır) çekilince sancım çıktı, hiç de hissetmiyordum meğerse 4 cm açığım varmış, sonra benim yatışımı yaptılar 6 cmye çıktı açığım, durduramadılar, birisi baştan geliyordu öbürü makattan, baştan gelenin başını hissettiklerinde sezaryen zorlaşmasın diye alalım dediler 😊 ne için geldim ne oldu diyeyim yani size, hepimiz hazırlıksız yakalandık çünkü erken doğum riskim yoktu bile ❤ Allah rahmet eylesin canım, şefaatcin olmuş yavru meleğin, Allah evlatlarına sağlıklı hayırlı yaşamlar nasib etsin inşallah 😊❤