Deletedmom0900 canım emziriyormusun. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Mamayı sevmiyor benimki resmen. İstemiyor. Ben emziriyorumda aynı zamanda memeyi güzel emiyo ama mama🤦♀️
Hangi mamayı veriyorsun.
Birde mama saatlerini uzat. Benim doktorum öyle demişti. 2 aylıkken başladı benimkide şuan 3 aylık savaşıyoruz resmen:) 2. Ayında 1 kilo almışken 3. Ayında 600gr almış. Doktor sütün yetiyor demekki çoğunu senden alıyormuş dedi. Seninkide öyledir sütünle doyuyordur. En kötü 30-40cc senden alsa( sütün azsa tabi daha fazlasıda olabilir:) 75de mama veriyormuşsun daha ne olsun:)