Ayaf ya çok teşekkür ederim 😍 bizde bu hafta başladık Yoğurttan başladık 4 ay 19 günlük kilo alımı kusmadan dolayı durdu. İlk 2 ay emdi beni ama mama desteği verdik kilo alımı azdı. Sma ile başladım hipp denedim ama fışkırarak kusuyordu. Sonra ar mamaya geçtik . Aptamil ar efsane kabız yaptı , bebelac ar yi kusuyor . Evolvia ar içti iyiydi sonra ne olduysa acayip gaz yapmaya başladı . Bunların hepsinin düzünü de denedik tabi . Smillacı eczaneme sorayım ben sadece evolvia, aptamil ve bebelacta ar mama var sanıyordum . Çok teşekkür ederim 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼