Fiona Merhaba anneler, 8. Ayımıza az kaldı. Oyunlar, eğitici öğretiler, ek gıda vs için önerileriniz nelerdir?
Ygz30 İnankü ben çok proglamlamaya çalıştım ama yok yani.Ek gıda’dan nefret ediyor.Sebze püresi yapıyorum yok.Çorba yapıyorum yok.Omlet yok.Yoğurt yok yemio şuan zorlamıyorum. Meyve püresi seviyor.Haşlanmış yumurta sarısı eh idare ediyoruz.Kaşık maması yapıyorum.Hünnap cici bebe seviyor.Artıkek gıdayı takmıyorum.Doktor ver dio ama veriyorum yemio.Kilosu her şeyide iyi.Oyunlara gelince,ce ee oynuyoruz.Yürüteçde takılıyoruz.Emekleme yere pike seriyoeum diziyorum oyuncakları onlara geliyor.Bunhafta sonu eğitici kartlara bakıcam.Birde kim ne derse desin teksen eğer mecbur çizgi filmde izliyor.
Fiona Ygz30 kilosu yerindeyse zorlamamak en iyisi bence daha çok reddetmemesi için. Bizimki de emekleme olayı hâlâ yok. Oyuncaklara ulaşamayınca da mızmızlanıyor ben de kıyamıyorum 🤷🏻♀️