mrvyldz Bebeğim 2 aylık gün icinde birden fazla bacakları titriyor seğirme şeklinde. Böyle olan var mi? Arada da gözünü bi yere dikip dönüyor internette epilepsi belirtileri diyor iyice korktum
idil1990 mrvyldz doktora goturmek icin video alman lazim birde o titreme oldugu sirada ayaklarini tut bakalim titreme durucakmi devammi edicek doktor bunuda sorucaktir sana
Seutfu mrvyldz doktora gözükmekte fayda var tabi ama benim oğlumun da kolları kasılıp titriyordu doktora sordum kemikleri geliştiği için normal dedi 1 ay filan sürdü geçti sonra. Videoya çekip gitmeniz daha iyi
EbruAlparslan Benim bebeğimin bacakları da titriyor.Özelllikle ıkınırken ya da korktuğu zaman. Doktora sordum normal dedi.Devam ederse tekrar soracağım.şuan 40 günlük.