18 aylik oglum var 3 4 gundur ensesini kasidigini sacini cekistirdigini farkettim bi baktım yag bezeleri var mercimek gibi kulak arkasi ve sac diplerinde oynuyor sabit degil hemen saglik ocagina goturdum ciddi birşey degildir dedi enfeksiyondan yada alerjik birsey olabilir dedi. aksamina esimle hastaneye goturduk acile cunku kasiniyordu uyku uyuyamiyordu kasimaktan acilde kan aldilar temiz cikti isterseniz kafasindan film çektirmeye getirin gunduz poliklinige dedi birseyde yazmadi simdide 2 saattir kaşıyorum uykudan gozunu acamiyo uyuyamiyo 😔 insallah bilen biri cikar