Oğlum 8 aylık 1 2 aydır beşikte sallayarak uyutuyorum uyku gerilemesi yaşadık bir dönem ve öğle uykusu sorunumuz vardı şükür hepsini atlattık. Ama beşikte sallamadan uykuya dalamıyor bu süreç beni çok yoruyor tek problemimiz uykuya dalamama aynı problemi yaşayıp aşan varmı canım anneler yada kendimizce verdiğiniz uyku eğitimi.
Kendi kendine uyumayı nasıl becerebilirim.
Oysaki kucağımda pış pış yapıp yatağa koyduğum da hemen uyuyordu.
Uyku gerilimesi süreci bizi mahvetti.
Lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın çok yoruldum artık uyku uyan yemek yedir uyku uyan yemek yedir hep aynı döngü oğlumla eskisi gibi kaliteli bir ilişkimiz kalmadı hem pandemi hemde psikolojik olarak çok yorulduk 8 aydır evdeyiz malum.
Neyse tecrübeleriniz ve bilgilerinizi bekliyorum.