Liman uyku arasında beslemeyin derken?4-5 gibi aclıkla uyandıgı ve iştahla emdiği için bunun bir alışkanlık olduğunu dusunmedim hiç ilk bir ayım sarılıkla gectı zor gunler gecırdık saatte bir iki saatte bir uyandırıp emzııryordum sarılık degerı dussun dıye o psıkolojıyı üzerimden cok zor attım gecen aya kadar gece ıkı kez uyanırdı sımdı dediğim gibi sadece bir kez uyanıyor normal mi acaba diye merak ettim cok tsk ederim yorumunuz ıcın