babyinlovee aynı ben… Allahım 3 hafta o sorunla mücadele ettim. -ki benim hamilelikte veya öncesinde kabızlık problemim bir kere olmamıştı. Allahım kabus gibiydi lohusalığım. Ekmek tüketemiyodum, çikolatalı tatlıları yiyemiyodum, sulu yemek dahi yemiyodum geçsin diye. Yediğim tek şey komposto tavuklu şehriye çorbası ve sütlü tatlılar bu kadar. Ona rağmen sezaryen yerimde pis bir ağrı şişlik ve gaz sancısı çekiyordum. Hala daha bağırsaklarım düzelmedi… inşallah senin ki hemen geçer…