Bebeğim 23 günlük anne sütü alıyor sadece 2 haftadır ishali var ama günde en fazla 3 kez kakasını yapıyor ama sulu ve sarı renkte bazen turuncuda oluyor doktora söylediğimde senin yediğin bişey dokunmuştur farklı bişey yedin mi dedi yemedim ve nerdeyse hiç bişey yemiyorum anlamak için ne dokunduğunu aranızda bebeğinde yaşayan varmı ne yapabilirim bana yardımcı olun